Proizvodi će uskoro biti dostupni i za Bosnu i Hercegovinu – Hvala na strpljenju.
Trgovac: MIDI CO 2019 doo LOZNICA Adresa sedišta: Učiteljska 5/22
PIB: 111261715
Matični broj: 21451517
E-mail: midicodoo@gmail.com Telefon: 060/50-50-050
Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu I plati pouzećem ili pošalje narudžbinu Prodavcu.
Putem web shopa www.bracogajic.com kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.
Kontakt mail je bracomajice@gmail.com
Proizvodi se naručuju putem web stranice i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda.
Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze. Troškovi poštarine su takođe jasno prikazani. Trošak poštarine može varirati u zavisnosti od lokacije.
Način plaćanja: Plaćanje se vrši pouzećem.
Dostava se vrši u roku od 7 dana od dana porudžbine. Vrijeme isporuke može da varira u slučaju velikog broja porudžbina ili obnove zaliha. Kurirska služba će isporučiti paket na adresu naznačenu prilikom poručivanja. Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da dostavi paket do stana, već do ulaza u zgradu.
Proizvodi se dostavljaju na području cele BiH putem Pošte Republike Srpske dostavne službe.
Proizvodi se dostavljaju na području cele Republike Srbije putem PostExpress dostavne službe. . Cena dostave naznačena je prilikom poručivanja (Mogu postojati varijacije u zavisnosti od lokacije).
Preporučuje se pregledanje stanja paketa pre preuzimanja.
U slučaju oštećenja obratiti se kurirskim službama I prodavcu.
U slučaju reklamacije obratiti se na mail bracomajice@gmail.com.
Sadržaj prikazan na Internet stranici kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver vlasništvo su Online prodavca. Korištenje bez saglasnosti je zabranjeno. Sve informacije dostupne na Internet stranici isključivo su informativnog karaktera, ne smiju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
Molimo vas da pažljivo pročitate Predugovorno obaveštenje (dalje: Obaveštenje) pre nego što obavite kupovinu. Ovo obaveštenje sačinjeno je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021) i u potpunosti vas informiše o svim podacima od značaja za kupovinu u našim prodajnim objektima i/ili našem webshop-u.
U postupku kupovine, saglašavate se sa ovim obaveštenjem, odnosno potvrđujete da ste Obaveštenje pročitali, razumeli i prihvatili. Kada obavite kupovinu, Obaveštenje postaje sastavni deo ugovora o prodaji i mi vam Obaveštenje predajemo u štampanom obliku zajedno sa proizvodom/ima, odnosno u elektronskom obliku ukoliko ste sa time saglasni. Teret dokazivanja da je ispunjena obaveza predugovornog informisanja potrošača snosi trgovac odnosno mi.
Naš asortiman obuhvata robu tekstilnu i drugu robu (apparel asortiman), sašivenu od najkvalitetnijih materijala iz zemlje i uvoza. Pored svakog proizvoda iz našeg asortimana istaknuti su podaci o sastavu/materijalu, boji, veličini i svim ostalim podacima koji prema važećim propisima moraju biti istaknuti na deklaraciji tekstilnih proizvoda i ušivnoj etiketi. Takođe, pored svakog našeg proizvoda jasno i uočiljivo je istaknuta njegova maloprodajna (prodajna cena bez pdv-a kod internet kupovine, obračunava se prilikom unošenja artikala u korpu). Pored istaknute maloprodajne cene, nema dodatnih (skrivenih) troškova, osim troška isporuke u slučaju da proizvod naručujete putem interneta.
U našim prodajnim objektima, plaćanje je moguće obaviti na sledeće načine:
• gotovinom;
Za svaki prodati proizvod, u obavezi smo da vam izdamo fiskalni račun u štampanoj formi. Ljubazno molimo da račun sačuvate za slučaj da proizvod reklamirate ili želite da zamenite za drugi.
Uz saglasnost potrošača, fiskalni račun se može dostaviti potrošaču i elektronskim putem.
Sve proizvode/robu koje ste kod nas kupili možete zameniti za drugi proizvod u roku od 7 dana od dana kupovine, uz dostavu fiskalnog računa i pod uslovom da proizvod vraćate nekorišćen, sa svim etiketama, deklaracijom, u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova nošenja/korišćenja.
Svaki pokušaj zloupotrebe ovog prava biće onemogućen sa naše strane.
Ukoliko želite da primate obaveštenja o našim najnovijim proizvodima, akcijama, popustima i programu lojalnosti, možete našem zaposlenom ostaviti vaš email ili telefon, putem kojih će vam stizati naše poruke.
Važno je da znate da u svakom trenutku možete da opozovete pristanak za prijem komercijalnih poruka, a naša je obaveza da redovno proveravamo i prihvatamo opoziv pristanka koji upućuje potrošač koji ne želi više da prima komercijalne poruke, kao i da primenjujemo propise koji uređuju zaštitu podataka o ličnosti.
U ovom odeljku upoznajemo vas sa našim zakonskim obavezama u pogledu saobraznosti (ispravnosti) proizvoda koji smo vam prodali, kao i sa vašim pravima koja vam po Zakonu o zaštiti potrošača sleduju.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, trgovac koji je prodao robu potrošaču odgovara za saobraznost robe u periodu od dve godine od dana isporuke robe.
Trgovac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru ako:
– je postojala u času prelaska na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost trgovac znao;
– se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
– je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je trgovac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.
Roba je saobrazna ugovoru ako:
– odgovara opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
– ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
– ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
– po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
– nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;
– ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako trgovac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;
– opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;
– otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca.
Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, dok je otklanjanje nesaobraznosti moguće opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Garancija je svaka izjava kojom njen davalac (proizvođač, uvoznik, trgovac) daje obećanje u vezi sa robom i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom. Garancijom se potrošaču obezbeđuju veća prava od zakonom utvrđenih. Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.
Ovim putem obaveštavamo vas da za proizvode koje kod nas kupite odgovaramo dve godine za saobraznost po Zakonu o zaštiti potrošača, kao i da za kupljenu robu ne dobijate dodatnu garanciju odnosno garantni list koji bi vam omogućio ostvarivanje prava u roku dužem od zakonskog.
Proizvode koje ste kupili kod nas možete da reklamirate, kojom prilikom se na reklamacioni postupak primenjuju pravila iz Zakona o zaštiti potrošača koja podrazumevaju sledeće:
Potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili na drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem ili na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu nesaobraznosti, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
U svim našim prodajnim objektima, prilikom izjavljivanja reklamacije, potrošač popunjava Reklamacioni list, u kojem iznosi svoj reklamacioni zahtev i opis problema.
Trgovac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju, kao i da potrošaču izda potvrdu o prijemu reklamacije.
Obaveza je trgovca da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.
Obaveza je trgovca da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor trgovca na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, trgovac postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.
Trgovac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije se prekida kada potrošač primi odgovor trgovca na reklamaciju i nastavlja da teče kada trgovac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora trgovca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom trgovca za rešavanje reklamacije.
Ukoliko trgovac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije saglasnost potrošača, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.
Reklamaciju zbog nesaobraznosti proizvoda potrošač može da izjavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda.
Odgovor trgovca na reklamaciju može biti da se:
1. Reklamacija prihvata kao osnovana – u tom slučaju trgovac rešava reklamaciju, vodeći računa o zahtevu potrošača (na koji način je potrošač u reklamacionom listu istakao da želi da reklamacija bude rešena).
Ukoliko se reklamacija rešava:
– raskidom ugovora – obaveza je trgovca da vrati novac potrošaču u iznosu maloprodajne vrednosti proizvoda i izda fiskalni račun refundacija;
– zamenom za drugi proizvod – potrošaču se izdaje fiskalni račun refundacija za reklamirani proizvod, a za zamenski proizvod se izdaje fiskalni račun promet prodaja, uz obavezu potrošača da doplati razliku ili obavezu trgovca da vrati potrošaču razliku, u zavisnosti od toga da li je cena zamenskog proizvoda viša ili niža od cene reklamiranog proizvoda;
– sniženjem cene – obaveza je trgovca da vrati srazmerni deo maloprodajne vrednosti potrošaču. Ovaj način rešavanja reklamacije je redak u praksi i za njegovu primenu je potreban konsenzus trgovca i potrošača oko vrednosti srazmernog dela cene koji se vraća potrošaču;
– opravkom uz saglasnost potrošača – obaveza je trgovca da proizvod popravi i dostavi popravljeni proizvod potrošaču, bez dodatnih troškova za potrošača. Ovaj način rešavanja reklamacije se najčešće primenjuje kod tehničke robe, ali se može primeniti i na konfekcijsku robu.
2. Reklamacija odbija kao neosnovana – u slučaju da reklamaciju odbija kao neosnovanu, obaveza je trgovca da sačini odgovor na reklamaciju koji će sadržati obrazloženje o odbijanju reklamacije, kao i da informiše potrošača da može da pokrene postupak vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Kratki rezime na temu reklamacija
Sada kad smo prošli kroz relevantne zakonske odredbe, možemo da rezimiramo reklamacioni postupak kroz sledeće korake:
1. Kada dođete u naš prodajni objekat i želite da reklamirate proizvod, potrebno je da ponesete sa sobom fiskalni račun za taj proizvod, popunite reklamacioni list i sačekate da vam naš zaposleni izda potvrdu o prijemu reklamacije;
2. Naš zaposleni će se truditi da, ukoliko je to moguće, reklamaciju reši na licu mesta, što pre;
3. Ukoliko nije moguće reklamaciju rešiti odmah, na reklamaciju ćemo odgovoriti najkasnije u roku od 8 dana od dana kada ste reklamaciju izjavili, a odgovor ćemo dostaviti na vaš broj telefona (viber/sms poruka) ili na email, u zavisnosti od toga kako ste prilikom popunjavanja reklamacionog lista optirali da vam odgovor bude dostavljen;
4. Ukoliko na email ili telefon dobijete pozitivan odgovor da je vaša reklamacija prihvaćena kao osnovana, rešićemo je što pre, a najkasnije u roku od 15 dana računajući od dana izjavljivanja reklamacije, i to na način kako ste zahtevali prilikom popunjavanja reklamacionog lista (povraćajem novca, zamenom za drugi proizvod i sl.);
5. Mi ćemo se uvek truditi da vašem zahtevu udovoljimo i ispunimo vaša zakonska prava, jer nam je u interesu da budete zadovoljni i ponovo dođete kod nas u kupovinu!
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač može spor da reši u postupku vansudskog rešavanja spora, na način definisan tim Zakonom.
Postupak pred telom može da pokrene potrošač ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Obaveza je trgovca da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom.
Naša poslovna praksa nije usmerena na vođenje sporova sa potrošačima, ali ukoliko do toga ipak dođe, potrudićemo se da sve nesporazume rešimo mirnim putem.
Odredbe ovog obaveštenja imaju se tumačiti na način koji doprinosi izvršenju ugovornih obaveza na obostranu korist. Sve eventualne nesporazume koji nastanu tokom trajanja ugovornog odnosa trgovac i potrošač će pokušati da reše mirnim putem. Ukoliko u tome ne uspeju, nadležan će biti sud za područje Prodavca.
Ovo Obaveštenje je doneto i stupa na snagu 01.01.2022. godine.
Trgovac zadržava pravo da vrši izmene i dopune ovog Obaveštenja u skladu sa izmenjenim uslovima poslovanja i izmenom relevantnog zakonskog okvira.
Ukoliko bilo koji uslov ili odredba ovog Obaveštenja postane nepunovažna, punovažnost ostalih uslova i odredbi neće biti dovedena u pitanje.
Obaveza je trgovca da potrošače na prigodan način, koji je neposredno i stalno dostupan, informiše o izmenama i dopunama ovog Obaveštenja.
Osim gore navedenih pravila, za prodaju na daljinu (putem interneta) primenjuju se dodatna pravila, a koja su u svakom trenutku dostupna u našem webshop-u: www.stim-shop.com.
Ukoliko naručujete proizvode preko našeg webshop-a, pored cene naručenog proizvoda, plaćate i troškove isporuke kuriru koji vrši isporuku. Sarađujemo sa kurirskim društvom “AKS EXPRESS”, DAILY EXPRESS ( D Express ), BEX, POST EXPRESS
U iskazane cene obračunat je PDV.
Obračun troškova isporuke zasniva se na težini pošiljke (kg).
Isporuku naručenih proizvoda obavljamo samo na teritoriji Republike Srbije.
Očekivani rok isporuke iznosi od 3-7 radnih dana,a maksimalno 30 dana u slučaju otežanih okolnosti, računajući od dana poručivanja.
Ukoliko u našem webshop-u naručite proizvode u vrednosti preko 10.000 RSD, isporuku ne plaćate, odnosno isporuka je za vas besplatna.
Ukoliko ste obavili kupovinu putem našeg webshop-a, imate zakonsko pravo da odustanete od kupovine u roku od 14 dana od dana isporuke i kupljeni proizvod vratite bez obrazloženja i dodatnih troškova, osim troškova povraćaja robe. Dakle, trošak povratne dostave snosite vi kao potrošač.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati odnosno poslati na posebnom Obrascu za odustanak od ugovora koji je prilikom kupovine dostavljen potrošaču ili izjavu može uputiti na drugi nedvosmislen način. Popunjen i skeniran Obrazac za odustanak potrošač šalje na e-mail: midicodoo@gmail.com.
Nakon što trgovac primi zahtev za odustanak, u obavezi je da potrošaču potvrdi prijem njegovog zahteva.
Obaveza je potrošača da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Potrošač vraća proizvod na adresu trgovca.
Potrošač ima obavezu da proizvod/e vrati u neoštećenom stanju, u originalnom neoštećenom pakovanju, sa svim delovima, neoštećenom etiketom, deklaracijom i sa kompletnom dokumentacijom koju je dobio uz proizvod.
Po prijemu vraćenog proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Obaveza je trgovca da potrošaču vrati iznos maloprodajne cene kupljenog proizvoda i troškove isporuke, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac za odustanak. Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda u tolikoj meri da se proizvod ne može ponovo prodati, odbiće se vraćanje novca potrošaču i kurirska služba će vratiti proizvod potrošaču o njegovom trošku.
Zakon o zaštiti potrošača definisao je 13 izuzetaka koji propisuju kada potrošač nema pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu. Kako se u našem asortimanu nalazi konfekcijska roba, na ovom mestu ističemo zakonske izuzetke koji se na naš asortiman mogu primeniti.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.